جمعیت بانوان فرهیخته استان لرستان تشکیل شد

 

معاون فرهنگی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: جمعیت بانوان فرهیخته استان لرستان با شرکت ۵۰ بانوی فرهیخته و صاحب ایده از سراسر استان تشکیل شد.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمدرضا غلامی ظهر امروز در نخستین جلسه انتخابات جمعیت بانوان فرهیخته استان لرستان اظهار داشت: هم‌فکری و تبادل‌نظر با محوریت نقش و جایگاه زن در نظام جمهوری اسلامی ایران عمده‌ترین هدف از برگزاری این جلسات است.

 

وی با اشاره به لزوم معرفی بانوان فرهیخته استان لرستان، افزود: این مهم پیش‌ از این در اتاق فکر استانداری لرستان و در اداره کل تبلیغات اسلامی کشور مورد ارزیابی و بررسی قرارگرفته و به سراسر کشور ابلاغ و امروز این انتخابات به‌ منظور انتخاب نماینده زنان فرهیخته استان لرستان برگزار شده است.

 

معاون فرهنگی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان هدف از انتخاب نماینده بانوان فرهیخته استان را تبادل‌نظر پیرامون مشکلات و مسائل جامعه بانوان دانست و عنوان کرد: زنان با حضور خود در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون نقشی بی‌بدیل در آبادانی کشور و رونق عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

 

وی با اشاره به تأکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با نقش حضور زنان در جامعه اسلامی، بیان کرد:حضور نقش‌آفرین و گسترده زنان فرهیخته و فرزانه استان لرستان در عرصه‌های مختلف گنجینه‌ای عظیم است و باید از این فرصت ارزنده در راستای رفع مشکلات بانوان استفاده کرد.

 

ناهید قاسمی کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه با ارائه گزارش از تشکیل جمعیت بانوان فرهیخته استان، گفت: این جمعیت برای نخستین بار در استان لرستان تشکیل‌شده که باهدف هماهنگی، هم سویی و تعمیق بانوان فرهنگی استان با توانمندسازی و تعامل در میان آن‌ها به یک محور و هدف بلندمدت که مهم‌ترین آن‌ها رفع و کاهش آسیب‌های خانوادگی زنان است، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه با انعکاس اندیشمندی در اثر و اعمال بانوان فرهیخته به‌ منظور حضور در این تشکل الزامی است، اظهار داشت: تمامی دعوت‌شدگان به این تشکل افرادی هستند که نسبت به وضعیت دینی، فرهنگی و اجتماعی جامعه خود آشنایی داشته و دارای عناوین و موفقیت‌های ملی و استانی هستند.

 

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اهداف تشکیل این جمعیت در استان لرستان، افزود: جمعیت بانوان با توجه به مشکلات موجود در جامعه به احیاء و تولید ارزش‌های اسلامی در میان زنان و اولویت‌دهی به آسیب‌های بانوان در راستای زمینه‌سازی و هدایت به‌ منظور پیشرفت بانوان بومی منطقه تلاش می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از 50 بانوی فرهیخته لرستانی از سراسر استان به‌ منظور شرکت در این مجمع دعوت‌شده که همگی صاحب تفکر و خلاقیت در زمینهٔ فعالیت خود بوده‌اند که امید است با حضور آن‌ها در جلسات رسمی استانداری و امور بانوان کشور بتوانیم بخش اعظمی از مشکلات بانوان لرستانی را منعکس کرده و رفع کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گزارش های کانون ریحانه ، فرهنگی ــ اجتماعی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394برچسب:جمعیت بانوان فرهیخته استان لرستان , | 2:41 بعد از ظهر | نویسنده : الف.شین |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • داتیس چت